Machines & Mines Bundle
This bundle contains Giant Machines 2017 and Gold Mining Simulator Giant Machines 2017 Take control of the biggest industrial machines ever built. In Giant Machines 2017, you'll crush mountains, cut steel, dig deep into radioactive ore, and even transport a space shuttle. Play through a full story-driven campaign across 6 real-world locations. Every machine features realistic cockpits, analog controls, and full physics simulation. Unlock Time Attack mode to compete for medals and high scores. Machines include: Bagger, Crawler, Bulldozer, Digger, Dumper, Demolition unit, and Car Crane. Gold Mining Simulator Start small. Dig deep. Strike it rich. In Gold Mining Simulator, begin your journey with just a bucket and a dream. Operate real mining machines like excavators, drills, and bulldozers. Upgrade your gear, fix breakdowns, and expand your operation across four detailed claims with dynamic terrain. Use real-world techniques to grow your gold empire—from hog pan to full-scale wash plant.