Purchase to obtain 300 Lunites and a daily bonus of 90 Astrites for 30 days. Lunites can be used to purchase certain in-game bundles and can be exchanged for in-game currency, Astrites. Astrites can be exchanged for Convene items such as Radiant Tides, Forging Tides, and Lustrous Tides, which can be used in Convene page to obtain rare Weapons and Resonators. They can also be exchanged for items like Waveplates.