Lost Ember
A breathtakingly beautiful world holds the secrets of its past for you and your companion to uncover. With a wolf as your main character and a determined companion on your side, you will unveil a story of loyalty, despair and betrayal that led to the fall of a whole world. Your spirit companion – once part of an ancient civilization – now guides you through a world that nature has reclaimed. Together you will find memories scattered throughout the land that will help you understand what happened to the old world and to your companion. Your ability to possess every animal in the world enables you to explore the world in a lot of different perspectives to find hidden secrets and places that played a role in the fall of this world and hold important memories.