Little Nightmares III - Nome Costumes Set
The Nome Costumes Set lets you embody one of the most iconic figures from the world of Little Nightmares. Inspired by the small, secretive Nomes that hide in the darkest corners, this costume set gives your character a distinctive look, both unsettling and charming. The costume is suited for both characters Low and Alone.