LIGHTNING RETURNS FFXIII
Lightning, the star of the FINAL FANTASY XIII series, is poised to face her ultimate challenge. Experience a new game world, a new battle system, and extended customization features. The epic FINAL FANTASY XIII tale is coming to a thrilling finale, but every facet of the game has been revamped to deliver an original gaming experience. The world will end in 13 days. Once again, its fate rests on the shoulders of one woman.