Kinect Mega Bundle: 4 in 1
Get the most out of your Kinect with this sweet 4-in-1 bundle! Become the hero in Kung-Fu for Kinect! Smash crystals in time to music in Beatsplosion! Save the world with an adorable squid in Squid Hero! Go ballistic with bouncing balls and exploding cubes in Boom Ball! All games are lovingly crafted with Virtual Air Guitar's signature Kinect expertise.