Kinect Bundle: Boom Ball 2 + Squid Hero
Save money and get two colorful Kinect games in one! Both games feature single-player and local co-op for 2 players. Boom Ball 2 is a light-hearted, full-body Kinect game about bouncing balls, breaking bricks and blowing stuff up. Squid Hero takes you on a colorful adventure of smashing ice crystals and rescuing animals. Warning: Daily use may result in getting seriously fit.