Kaji Character Pack
The free soul of the street- meet Kaji on the court! This Package includes: - Character - Kaji (P4) *If purchased, the package cannot be refunded as it contains in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Kaji, Kaji is exchanged for certain amount of points. *Upon purchasing, you cannot purchase Kaji Efficient/Legendary Pack DLC. *Package components and sale can be exchanged or terminated without notice.