Jurassic World Evolution 3: Badlands Set
Purchase the Badlands Set now, containing: - Scenery items inspired by the original Jurassic Park’s iconic dig site, including canopy, a mobile home, fossils, computers, a ‘Fossil Finder’, and a prop ATV. - Five Badlands scenery blueprints. - An exclusive Badlands ATV skin for the Maintenance Team.