Johnny Trigger: Lunatic DLC
With this DLC you'll unlock: - Lunatic skin - Showtime weapon - Additional 3000 gems to buy other currencies - Additional 75 puzzles to unlock more comic graphics Customize your appearance with Lunatic skin and pick up a new unique weapon now!