Johnny Trigger: Hunter DLC
With this DLC you'll unlock: - Hunter skin - Triforce weapon - Additional 25 keys to open locked doors in base - Additional 75 puzzles to unlock more comic graphics Customize your appearance with Hunter skin and pick up a new unique weapon now!