Insane Robots - Robot Pack 2
"Unlocks robots Raakter, DUM-E, Myuuz and Trasztor for use in local and online multiplayer game modes. * Raakter - Caution! This robot is reversing. * DUM-E - Indestructible. Almost. * Myuuz - Meditative, mild-mannered and lethal * Trasztor - Something strange is leaking out - noooo!"