Infini
Lose yourself in Infinity… but never lose Hope. A mind-bending experience. Infini is a mind-bending experience that requires you to think outside of the box. Hope is adrift in Infinity. It seems impossible for him to return to Reality but Hope is by nature doomed to carry on. Exercise your mind on a psychedelic journey filled with puzzles and meaningful encounters with time, Poetry, Memory, Technology, War and Fatality. Solve brain-busting puzzles with thought and skill. Manipulate the camera to change the perspective and what you can see and discover new mazes and abilities. Nothing is what it seems in this truly unique, mind-bending experience Awards Include Independent Games Festival Finalist + A MAZE. Honorable Mention + Best Experimental Game at Tokyo Game Show (Sense of Wonder Night)