Infantry Attack: Strike From Above
With this DLC you'll unlock: - Air Marker secondary weapon with high damage per second! - 60 gold bars to spend on unique weapons or boosters - 10000 cash to spend on weapon and troops upgrades Prepare for the next battle much faster thanks to extra currency and give your opponents a taste of your new weapon!