Idol Pack
Add to your arsenal with new devastating ranged weapons that are worth worshipping. Control the enemy crowd by cursing, chilling, summoning and enveloping your enemies. In addition to the power of the Idols, unlock 8 more bro-tastic helmets and a new Ultimate.