ICARUS: Console Edition - Cactus Outpost
This map is only playable in Outpost mode. Outposts are more of a creative mode, with no threats, impactful weather, no missions or quests, just build as much as you want. The Cactus Outpost is a handcrafted 1x1km map in the Desert region of Icarus. - White water rapids cut through the map, creating unique rock formations and rich riverbanks with trees and flora - A large arch with hanging stalactites creates a narrow inlet to the north of the rapids - Vast dunes cover the center of the map, rolling over cliffsides and towards the horizon 'Cactus' will appear in your Outposts screen.