Horror Tale 1: Kidnapper
In this horror game, you'll have to immerse yourself in a thrilling and exciting adventure together with the main characters! Children have been missing for a long time in Lakewitch, and you are destined to solve this creepy mystery. Who is the kidnapper, and why is he doing it? Where are the children disappearing to, and how to save them? You can solve all the puzzles and find out the answers...if you don't get scared! In the first episode of this horror, you will meet your friend Harry, who has come up with a plan to save you from the kidnapper of children while you're waiting for the return of your parents. Together with him, you will try to fortify the tree house, so that the scary kidnapper will not get to you. On the way to your goal, puzzles, moments of fear, unexpected twists and turns, and lots of fun await you! The story will develop rapidly and very unpredictably. This horror game is an exciting, fun, and scary adventure to America of the '90s!