Holdfast OST - The Plight of War
With great pomp and circumstance the Holdfast original soundtrack ‘The Plight of War’ presents to you a plethora of epic renditions of some all-time classics to uplift spirits and set the tone as you charge forward to glory. Featuring iconic songs spanning from the Napoleonic Wars to The Great War this soundtrack brings forth not only 20 tracks (including instrumentals) but an entire music player available both in the main menu and in-game so that you’ll never be without the choirs of war. This is an original soundtrack for Holdfast: Nations At War - A multiplayer first and third-person shooter set during the great Napoleonic Era and WW1. Charge into battle with over 150 players per server! DLC Unique Unlocks ● Unlock Holdfast's The Plight of War original soundtrack in-game. ● Unlock the Plight of War medal to display on your playercard. ● Unlock the Overture banner for your playercard. ● Unlock the Composer portrait for your playercard. ● Unlock the Maestro title for your playercard. ● Access to the original mastered soundtrack files in high quality.