Holdfast: Nations At War - Regiments of the Guard
Stand tall for the guard! Charge onwards with the most-revered Imperial Old Guard and other distinguished regiments who made their mark on the Napoleonic field of battle. Content present in Holdfast DLCs is purely cosmetic. It doesn’t and never will impact gameplay. Your kind generosity will be put to good use and bring this genre of roleplay warfare games that all of us are fond of into the limelight. The Regiments of the Guard DLC unlocks 6 unique uniforms for the Guard class. DLC Unique Unlocks ● Unlock the British Empire's Coldstream Regiment of Foot Guards uniform. ● Unlock the French Empire's 1er Grenadiers de la Garde Impériale uniform. ● Unlock the Kingdom of Prussia's Zweites Garde Regiment zu Fuss uniform. ● Unlock the Russian Empire's Leib-Gvardii Litovskii Polk uniform. ● Unlock the Kingdom of Italy's Battaglione Guardia Alla Città di Milano uniform. ● Unlock the Austrian Empire's Herzoglich Braunschweigisches Feldkorp uniform. ● Unlock the The Old Guard portrait for your playercard. ● Unlock the The Old & Bold title for your playercard.