Hell Let Loose - Pea Dot
Join the elite troops in combat with the Pea Dot DLC. This effective, multi-coloured Erbsenmuster camouflage, commonly known as the pea dot pattern, worked to improve the camouflage characteristics of the uniform, and was used from late 1944 through to the end of the war. This downloadable content contains: Erbsenmuster Uniform (Available to the German Officer, Rifleman, Anti-Tank, Engineer, Machine Gunner, Automatic Rifleman, Assault, Medic, Support, Sniper and Spotter roles). Erbsenmuster Covered M42 Helmet (Available to the German Officer, Rifleman, Anti-Tank, Engineer, Machine Gunner, Automatic Rifleman, Assault, Medic, Support, Sniper and Spotter roles).