Heliborne
Pilot the best military helicopters in the world – from the classic machines of the 1950's to the modern 21st-century gunships. Fly missions with your friends and compete with other players in dynamic multiplayer modes! Become a part of the modern battlefield, support the movement of ground forces, perform assaults and protect supply lines. Heliborne marks the grand return of a nearly forgotten genre – combat helicopter action games! You'll get to dive into historical conflicts in single-player historical missions, explore vast maps inspired by real-world locations and engage in ruthless air-to-air and air-to-ground combat. Pilot over 50 military helicopters distributed over three different classes, fight other pilots and ground troops such as tanks, mortars, and anti-aircraft artillery. Test your skill in challenging and unique map types – Capture, Frontline or Landing Operation or play alone the single-player historical missions. Heliborne faithfully recreate the realities of armed conflicts and is an excellent tribute to the helicopter's contributions to modern warfare.