Greed 2: Forbidden Experiments
Play the second part of the exciting hidden object adventure "Greed"! Julia is surrounded by unusual circumstances after she receives a mysterious phone call. The caller asks Julia to save her kidnapped twin sister Sophia. When Julia reaches an abandoned laboratory to rescue her sister, she discovers that there is more to this mystery than just a simple kidnapping. Is the caller a sincere informant or is he trying to lure Julia into a trap? Discover the sinister plans of the secret cult of the Oracles and stop their forbidden experiments!