Goofy Roofs Pack
Wreckfest not crazy enough for you? Now you can go completely nuts and get some extra laughs with these roof decorations! Choose from 20 cool and funny items, including rockets, explosives, an inflatable unicorn, deal-with-it glasses, a variety of hats and much more. The decorations can be applied to every car. This DLC pack is also included in the Season Pass.