Ghostrunner 2 Heat Pack
Experience the searing intensity of Ghostrunner 2 with the third cosmetic DLC, the Heat Pack! Ignite your gameplay experience with three heat-themed katanas and a sizzling motorcycle design as you battle your way through Dharma Tower and the sun-soaked wastelands beyond. The Heat Pack includes the following in-game cosmetic skins: - Design Heat Motorcycle Skin - HEDSPIN /// FLAME Sword and Hand Skin - HEDSPIN /// DUNE Sword and Hand Skin - HEDSPIN /// LAVA Sword and Hand Skin Buy the Ghostrunner 2 Season Pass to lock-in all 4 cosmetic DLC packs including the Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack, and Anniversary Pack, plus the highly anticipated Endless Moto Mode for less. Blood Will Run! *Ghostrunner 2 game not included. Heat Pack included in Ghostrunner 2 Season Pass. Ghostrunner 2 Season Pass included in Ghostrunner 2 Brutal Edition.