What is the best way to stand out from the Östertörn crowd? Add some color to your life (and rifle)! This DLC brings you 15 weapon skins specially designed to take that flair to the next level. With this DLC you can choose from 15 weapon skins specially designed for: Kvm 89 Kvm 59 x2 Pansarvärnsgevär 90 (Pvg 90) x2 "Älgstudsare" Hunting Rifle HP5 Klaucke 17 Sjöqvist Semi-Auto AI-76 x2 Meusser Hunting Rifle Granatgevär m/49 Automatgevär 5 (AG 5) 12G Pump-Action Apply a camo pattern to your gun by using the weapon skins to shoot machines with style!