Funko Fusion - Fantastik Plastik Pack 2 - Rocko Billy and Chet
Introducing Fantastik Plastik! Add to your Funko Fusion collection with these original Funko characters. Straight from Funko’s wild imagination, these original misfits are ready to crash your collection with style, attitude, and just a little chaos: Rocko Billy – a rock ’n’ roll rebel who lives fast and slicks his hair faster. Chet – a tiki troublemaker bringing island vibes and supernatural shenanigans.