Freedom Finger
Freedom Finger is a music driven, side-scrolling shooter that sends you blasting, punching, and smashing your way across 40 levels of crazy cartoon action. Soundtrack features original music by Aesop Rock and licensed tracks from Red Fang, METZ, Power Trip, Com Truise, Ty Segall, Makeup and Vanity Set, Drab Majesty, John Maus, Vektroid, Danimal Cannon and many more! A fully voiced, fully animated story starring Nolan North, John DiMaggio, Sam Riegel and Eric Bauza.