Forever Delicious Bundle!
Includes four incredible games! "Cook Serve Forever" - Bathe in the sights, sounds, and story of Cook Serve Forever, a narrative cooking game where you serve delicious recipes to the hungry masses of Helianthus. "Cook, Serve, Delicious!" is a deceptively easy game to learn but incredibly challenging to master as you progress from owning a rundown zero-star cafe into a five-star world famous restaurant. "Cook, Serve, Delicious! 2!!" is the massive sequel to the surprise best selling original, one of the few games that gives players complete control on how they want to build their restaurant. "Cook, Serve, Delicious! 3?!" Cook, serve and manage your food truck as you dish out hundreds of different foods across war-torn America in this massive sequel to the million-selling series!