FMV Thriller Killer
Wales Interactive are proud to offer you the best FMV thriller killer games all discounted in one bundle! Dead Reset Trapped in a terrifying death-loop, surgeon Cole Mason is kidnapped and brought to an underwater facility, forced to operate on a patient to extract an evolving parasitic horror. Dead Reset is a blood-soaked interactive horror, where each death brings you closer to the truth. The Isle Tide Hotel An absent father must rescue his teenage daughter from an eclectic cult before their final night at The Isle Tide Hotel. Players investigate the strange events that unfold to save Eleanor Malone in this live-action interactive mystery game, where every decision affects the story. The Shapeshifting Detective The Shapeshifting Detective is a supernatural murder mystery FMV game where you play as a detective who can shapeshift into other characters, allowing you to unlock secret conversations and private encounters. From the makers of ""The Infectious Madness of Doctor Dekker"".