Flowlines VS.
If you like classic puzzle video games for 1 to 4 players... we have a lot of stuff for you! Inspired by the very best in the genre, Flowlines Vs. aims at becoming one of the greatest party games out there. We want players to solve puzzles, to compete with others at it, and to play - everywhere and with everyone. Pair up all the matching sockets on the board by drawing continuous lines, without crossing over other lines or branching off. Cover the entire board while connecting all sockets! Watch out for time-limited stages, or for the limit on moves you can make per stage! Go ahead, try it out!