Fishing Planet - Ultimate Japan Bundle
Embark on an unforgettable 97-day adventure across Kaiji No Ri with a Premium Account and Advanced License! You’ll receive every single piece of gear from all three legendary Japan Ocean Packs—absolutely everything in one massive Bundle. That includes 2 Ocean Yachts perfect for Fishing Together with friends, 6 complete rod-and-reel setups covering every fishing method, a full angler’s outfit, tackle wagons, rod cases, Navigation Buoys, additional Inventory Slots, and a huge variety of premium terminal tackle for ocean fishing. Dive into the true essence of big game fishing in the deep waters of Japan!