File Destined
Could Oliver’s latest case be just a small piece of a much bigger picture? Gather clues, unravel the mystery behind the investigation, and uncover the truth. In the end, that truth may be far more disturbing—and very different from what you expected. As you work to identify who is behind one of the country’s most closely watched murder cases, you’ll face unexpected dangers when you least expect them. Take your time at the crime scene: everything you find could bring you one step closer to the answers you’re looking for. During your mission, be extremely careful not to spend too long in the dark—because in the darkness, evil spirits from beyond this world may be waiting. Examine the environment closely and inspect every object you come across to see if it holds crucial information about the case. Meanwhile, you’ll need to survive a hostile, shadowy world with only a lighter as your source of light. The lighter uses realistic mechanics, so use it wisely—or you may be left in the dark.