Fernbus Simulator - Bus Pack #1
Expand your fleet in Fernbus Coach Simulator with the VDL FHD 2, the VDL Futura FDD 2 and the Scania Touring with three new buses. All vehicles are available in different versions and impress with authentic details, functions and sounds.