Fear The Timeloop
Chasing a relentless serial killer, you wake up in a hospital you've never seen before. Your body bears a grievous wound that will kill you in fifteen minutes if you do nothing. Yet even in death, you rise again, carrying the memories of everything you've endured. Gain experience, adapt, and survive the time loop in this third-person survival horror - Fear the Timeloop. Despite your critical condition, you must face an even greater threat: bloodthirsty monsters. The hospital is surrounded by mysterious figures, ready to kill anyone who steps outside. The only person who can help you is Sheriff’s deputy Rose Watters. But neither she nor you know what horrors lurk in the dark corners of Saint Heritage Hospital - or which memories from the past might come rushing back. Key Features: - A time loop at the core of both story and gameplay mechanics. - A flexible ability system that can be tailored to your preferred playstyle. - A branching dialogue system that reacts to your early choices and the path you take through the loop. - Metroidvania-inspired elements that let you revisit previously inaccessible areas to unlock new abilities and discover valuable items.