FARAWAY TRAIN
In a train that runs forever, Follow the fall of an empire that had boasted of its glory for a long time, And the clues of a noble girl who was forgotten and tossed about by history. At the end of it all, the train arrives at... FARAWAY TRAIN is an Atmospheric Narrative Adventure Game. You wake up in an unfamiliar, old-fashioned train and are asked to trace the ephemeral life of Empress Roxelana, who led the world into collapse by using an ancient magical device called the "Nebula Astronomical Disc." Search the train for clues to uncover the date and location where she used the device. Along the way, there will be locked cabin doors that impede your progress. The date of each turning point in Roxelana's life serves as the key to opening these doors. Find and enter the number representing these dates to unlock each door while unraveling more of the story behind the abandoned Empress and the magical device. As you explore the train, the beautiful, vast scenery outside the train windows will continuously change with procedural generation. Enjoy the unique scenery spreading out endlessly outside; you will never see the same landscape twice. The game also offers a Free Mode where the player can freely walk around the train, sit in any seat, look out the train window, and read the ePUB file.