Fairy
Play as a charming fairy. There is nothing sweeter than a fairy that fulfills the wishes... especially her own. This particular one decided that birthday balls and buffalo dresses weren’t her thing – instead, she went to the battlefield to sow chaos and destroy her opponents. See how armies fall to their knees because of her personal charm and the extremely dangerous cute wand with the star.