Extinction: Skybound Sentinel
Sprint, climb, and soar across the city of Dolorum to reach your opponents, chaining combos together to reach your rivals in the most efficient way possible. This add-on is also included as part of the ‘Days of Dolorum’ Season Pass. Purchase of this additional content requires the Extinction game.