Exit Bundle
Details are the difference between life and death. This definitive collection from Take IT Studio brings together four intense psychological experiences that reward a sharp eye and punish the slightest mistake. Whether you are closing down shops under a tyrannical boss, hunting for supernatural anomalies, or hiding an escape plan from kidnappers, there is no room for error. 1. The Stairwell A massive vertical labyrinth awaits. As a security officer, you must navigate an impossible building where the environment is constantly shifting. 🔍 Spot the Difference: Proceed up if it's normal; run down if you see an anomaly. 🕯️ Nightmare Mode: Brave the darkness with nothing but a flickering candle. 2. There’s a Gun in the Office You are a prisoner with five days to find a way out. Explore your surroundings while your captors are away, but be warned: they notice everything. 🕵️ Stealth & Strategy: Plan your route carefully to reach the office weapon. 🧹 Cover Your Tracks: Every drawer and light switch must be returned to its exact original state. 3. Before Exit: Supermarket The aisles are quiet, but the pressure is deafening. Lock down the store perfectly or face the reality of being fired on the spot. 🛒 Daily Assignments: Lock the refrigerators, kill the lights, and mop the floors. 🧐 Sharp Eyes: Hunt for tiny errors like expired products or broken neon signs. 4. Before Exit: Gas Station The night shift is ending at a remote station, and the boss demands perfection. Complete your checklist before you can finally go home. 🧼 Clean and Organize: Mop floors, tidy the workshop, and restock the shelves. ⛽ Outdoor Duties: Manage fuel dispensers and scrub away oil stains.