Exclusive Rare Outfit Bundle
A compilation of exclusive day one Champion outfits featuring Battletoads, Perfect Dark, the Rare logo and modern Killer Instinct. Fly the flag for the franchise closest to your heart. Kinect Sports Rivals: it's YOU vs. the world! - 24 male and 24 female outfits - Four designs shared across all sports This bundle contains the following items: - Rare Outfit Pack - Battletoads Outfit Pack - Perfect Dark Outfit Pack - Killer Instinct Outfit Pack Some of these outfits were previously offered as Kinect Sports Rivals preorder or contest incentives. If you acquired one at the time, it will already be in your in-game locker.