Exclusive new illustrations & music remixes
The pre-order / early-purchase bonus contains the following content. Enjoy additional original content created by some great artists! Each will be downloaded to the in-game "Museum". Exclusive new illustrations by: Chisato Mita Yuri Kataiwa Ryuji Higurashi Tamio SAKUTAMO 18 remixed music tracks by: CAP-JAMS (8 tracks) Knxwledge (6 tracks) Mndsgn (1 track) KEIZOmachine! (1 track) Olive Oil (1 track) Matt Cab (1 track) Note: Bonus content is available to customers who purchase by 23:59 on Friday 30 September, 2022.