The EVERSPACE 2 Supporter Pack is filled with fun, customizable options for our megafans. From our crowdfunded beginnings, EVERSPACE fans have taken us to the stars and beyond. We can only make games and DLC so quickly, so we’re offering a VERY optional way for space game enthusiasts to support the team making one of their favorite games. This DLC pack includes: Cybernetic Glow Lighting Inspired by a film ending in “-ron” and a bug from our Unreal Engine 5 migration, the entirety of Cluster 34 will absolutely sit up and take notice with this new emissive light setup installed on your ship. The color of these new ship lights can be adjusted in the customization menu. Adjustable Ship Skins Nothing says speed like a “go-faster” stripe. 34 resizeable liveries grant a variety of shapes and patterns for ships, allowing even greater customization. No vinyl anime waifu wraps here. Yet. New Engine Effects Leave friends and enemies in your dust… in style! Show off with 12 fancy new thruster and booster exhaust types that won’t change how fast you’re going, only how good you look in flight. Ship Decals Want to appear as if your ship is the hottest sponsored* racer in Cluster 34? Customize your ride with 13 new decals that can be placed on multiple points of your spacecraft! *Decals offer no in-game reward. Paid company sponsorship may or may not exist in the DMZ. Intangible Heartfelt Thanks and Gratitude Our thanks is there in so many ways, but none that you’d notice. We’ve vacuumed out the crumbs from your ship’s cockpit, installed a slightly more comfortable seat cushion, cleaned the Home Base ice cream machine (this may have been the first time that’s ever happened), polished HIVE’s AI core with the good stuff, swapped out air filters for pine scented ones, and made the world a better place. Mainly, just know that the team is deeply appreciative of your support. Important note: Everything in this pack is simply cosmetic and has no effect on gameplay. Purchasing this DLC is purely to show your support for the team behind the EVERSPACE games and help us continue development on EVERSPACE 2 content as we set our sights on the future of the series.