Everdream Valley: Family Time DLC
The Family Time DLC is all about celebrating what makes the Valley so special – family ties, creativity, and cozy moments. More stories, activities, and family to make your farm into a place called home for you and your loved ones. What's New? - Grandparents’ House is now open: it’s time for a bigger project after decorating your treehouse. Grandma and grandpa loved what you did to your hideout, and now it’s time to cozy up their place! - New Story Quests: new heartwarming adventures and challenges. - New NPCs – Mom and Dad: Your parents have come to the Valley, bringing lots of new farm adventures! - New Animals: Rabbits, birds, insects, and new species of ducks. - New plants and furniture: 10 new plant types (trees, vegetables, flowers, shrubs), and over 20 new pieces of furniture to decorate with! - New Mini-Games: five new activities to participate in! - Planting Update: You can now place plants outside garden beds for decorative touches. Ready to spend quality time with family and make new memories? The Valley is waiting for you!