Epic World
Epic World is a Platformer action game with tricky elements, hidden treasures and dangerous enemies. You become an adventurer exploring a continuously evolving levels to recapture the stolen gold from the orcs king. Features : 1. 7 different stages to play. 2. Players will be excited to play 6 levels in each stage. There are 42 different levels in total. 3. Players can choose from 3 different characters with different weapons. 4. 13 types of enemies with different abilities. 5. Plenty of shiny gold coins. 6. Hidden Treasure chests. 7. 16+ unique tricky elements. Get ready for adventurous journey ahead….