Enlisted - "Firestorm" Bundle
This bundle includes: - M26 T99 Squad - Type 5 Ho-Ri Prototype Squad The M26 T99 is an experimental modification of the American M26 Pershing tank, designed to enhance firepower through the integration of the T99 Rocket Projector system. This modification was considered a potential replacement for the M4 Sherman equipped with the T34 Calliope rocket launcher. The M26 T99 is suited for various combat roles, including suppressing fortified positions, destroying enemy vehicles, and providing infantry support on the battlefield. The tank’s armament includes the T99 rocket system, which fires 114mm M8 rockets (44 rockets in total), as well as its standard weaponry: a 90mm M3 cannon with 70 rounds of ammunition, a 12.7mm M2HB heavy machine gun with 600 rounds, and a 7.62mm M1919A4 machine gun with 5,000 rounds. The Ho-Ri Prototype is a Japanese experimental heavy tank destroyer developed in 1944 by Mitsubishi, based on the Type 5 Chi-Ri tank. The project was designed to counter heavy Allied tanks, such as the American M4 Sherman. The vehicle is equipped with a powerful 105mm cannon mounted in a fixed, fully enclosed casemate, providing crew protection and excellent stability during firing. One of the Ho-Ri's key advantages is its frontal armor, which is up to 150mm thick. Despite its substantial size, the vehicle demonstrates good mobility, thanks to a powerful engine and wide tracks that ensure high off-road performance.