Enlisted - Achilles Squad
This pack includes: A premium Achilles tank A premium squad of 5 tankers of level 4 400 Gold The Achilles was a British modification of the American M10 Wolverine tank destroyer. It was developed during World War II to combat German tanks, which were becoming increasingly well-armored. This tank destroyer was armed with a 76mm Ordnance QF 17-pounder gun with good penetration and a 50-round ammunition capacity, as well as a 12.7mm M2HB machine gun with a 400-round ammunition capacity for suppressing enemy infantry. It could reach speeds of up to 41 km/h and was actively used in Operation Charnwood, where it inflicted significant losses on the Wehrmacht’s tank forces.