D.U.M.B. & D.U.M.B.E.R. Ducks
Two subterranean action games in one D.U.M.B. bundle! D.U.M.B. Ducks Stationed in deep underground military bases, the ducks were hungry. Rather than accept their given rations, they dug deeper into the earth in search of delicious snails. Instead they found the monsters of the abyss! D.U.M.B. Ducks is an action-filled, retro platform game. Slaughter giant snails. Battle gigantic beasts. Buy better guns. Blow up walls. Collect fat stacks of cash. D.U.M.B.E.R. Ducks When a distress signal from deep with the earth is received, it's the D.U.M.B. ducks to rescue! They must retrieve their fellow ducks, as well as lost equipment, then blow up the underground caverns in the process. There's only one thing to worry about -- giant, carnivorous snails! Will the ducks or snails survive to eat the other side? Carry up to four guns at once as you fight for your fellow fowl's lives!