DREDGE - Expansion Bundle
The DREDGE: Expansion Bundle nets together the two official content expansions for DREDGE, a critically acclaimed single-player fishing adventure game with a sinister undercurrent. Purchasing this Bundle will upgrade owners of DREDGE: Deluxe Edition to DREDGE: Complete Edition. The DREDGE: Expansion Bundle features: The Iron Rig The Iron Rig introduces a new constructible town to your DREDGE adventure. Uncover ancient disturbances and craft advanced equipment, items and gadgets with the help of new acquaintances. Progress always comes at a price. The Pale Reach Take your DREDGE adventure into unchartered territory. Explore icy waters that hide more than just fish, sell your discoveries, enhance your boat, and unravel a bitter betrayal, dredging up long-buried mysteries from this frozen land.