Dome Keeper - Engineer Gear Pack
Purchase the Dome Keeper: Engineer Pack to unlock an exclusive keeper skin and dome pet. Treat the Engineer to these cosmetic goodies so they can dig in style and with good company! Dome Keeper: Engineer Pack includes: - The Hardened Suit - an appropriate choice when digging in hostile environments. - The Vigilant Owl – a stoic pet pal to accompany you in the dome during long shifts.