Devil May Cry 5 Deluxe Edition (with Red Orbs)
Until November 9th 2:00 UTC, buy the digital deluxe edition of Devil May Cry 5 and receive 100,000 Red Orbs for free! The ultimate Devil Hunter is back in style, in the game action fans have been waiting for. The Deluxe Edition includes the full game and the following additional content: - Devil Breaker weapons: Gerbera GP01, Pasta Breaker, Sweet Surrender, Mega Buster - Dante weapon: Cavaliere R - Battle music: 3 tracks each from Devil May Cry, Devil May Cry 2, Devil May Cry 3, and Devil May Cry 4 - Alternative voices: Style Rank Announcers, Title Calls - Live Action Cutscenes - Red Orbs 100,000 Note: Devil Breakers and alternative music/voices/cutscenes are usable from mission 2 onwards. Dante weapon Cavaliere R can be used in-game after acquiring the Cavaliere. Use the Gallery > Jukebox option to change music/voices and the Options > Cutscene Customize option to change cutscenes. Live Action Cutscenes voice audio is in Japanese only. Noted: Language support for Chinese(Traditional and Simplified) and Korean is available by downloading the "Asian Language Pack" in the bundle.