Deep Rock Galactic - Rival Tech Pack
The Rival Tech Pack will let you deck out all your guns in theme with our new enemies - no reason to let all those lovely bits go to waste, after all! On top of the set of new unique Weapon Frameworks for all your weapons, the pack comes with a matching Paintjob for your Armors, as well as a new Paintjob for your Pickaxe. - The Rival Tech Framework - a set of FULL MESH RESKINS of all weapons in the game in the style of our new rivals. - Rival Tech Paintjob for all your Weapon Frameworks. - Rival Tech Armor Paintjob to match your new weapon Framework. - Rival Tech Paintjob for your trusty personal Pickaxe. Important note: The contents of this Pack are cosmetic only!